Hamzah Jamad

Blogger. Programmer. Technologist.

Pengaruh buruk filem KL Gengster


                Em?.. OK, ak tau benda nie agak ketinggalan, tapi terus terang, aku agak2 minat sket2 la kat filem nie.. huhu.. Actualy, aku xtau napa aku minat.. haha.. pa2 pun, balik pada tajuk entri, gua mo kongsi ni suma sama lu..
             
Pengaruh buruk filem KL Gengster
             
Filem KL Gangster tidak sepatutnya ditonton oleh kanak-kanak kerana ia akan menjejaskan perangai kanak-kanak tersebut.
**SILA BACA DIALOG DIBAWAH SEBAGAI CONTOH**

Pada suatu hari Aman sedang bermain permainannye , dan suara Aman terlalu kuat ...
Mak : Aman ?!!
Aman: Ya mak..
Mak: Boleh tolong diam tak? Kan adik tengah tido ni...
Aman: LU KASI WA MATI DULU LAH...BARU WA DIAM..!!! :)

p/s: sory aku da kesangapan idea.. credit to Ahmad Fikry sebab share 'info' nie ntah dari mana dia cilok haha..




nota kaki

slalu sangat buat entri yang x relevan dengan event semasa la aku ni... =_="