Hamzah Jamad

Blogger. Programmer. Technologist.

.. kena tag+ balas tag tue= my FIrst award XD !!..





Tugasan:
     
  1. Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.
  2.      
      tQ award... (mcm ni ka?.err... aku xreti sgt mw berucap nie.. bg speech ble la sket2..)
         
       
     
  3. Berikan kepada 4 rakan blog anda
  4.      
               
    • nazira orkid
    •         
    • primadona aSSAndra
    •         
    • cik noreezah
    •         
    • ayenn silly
    •      
         
       
     
  5. Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri
  6.      
              
    • suka men gitar
    •         
    • suka melukis
    •         
    • suka baca komik
    •         
    • suka baca buku add math
    •         
    • suka pa lagi r..k la.. emm ska men warcraft
    •         
    • suka kaler purple..emm?..npa??.. xble ka?.. dulik la aku ska bh.. :P
    •          
    • suka merapu...
    •      
       
  7. adakah anda rasa anda hot?
    • ehem..tgk pic lar~~
       
  8. bila kali terakhir makan pizza?
    • aduyai.. mknan ruji wa ni..hehehe..:P
       
  9. lagu terakhir yang saya dengar
    • owwwwh.. who live in the pinneapple under the sea?.. na.. lagu tue la yg plg laz.. korang tau? shh.. jgn kmu bising2 arh.. aku suka itu lagu..
       
  10. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
    • tengah driving stail2 tohai mmandu.. nee~~..  
    tym nie aku tgh tengok monitor komputer..na, tgk muka ku.. serius kan?
    tyme nie pulak aku tengah garu lutut ku.. gatal betul ku rasa.. nthen, gaya kaki menahan mw kencing..
    tangan tue pulak tengah hayun mouse.. kan tengah edit post, jdi mesti cergas jugak..
      ndak pcya??.. xpa la.. yg penting korang ndak bising2 pasal bnda nie dkt org len..
       
  11. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
    • Fabregas.. ops.. sory2, selain 'nama sendiri' ya??.. emm 'nama penuh' mungkin..
       
  12. tag 6 orang
    • cik noreezah
    • hazz death(aku la tu~~hehe)
    • bazyla
    • fatima selamat
    • primadona assandra
    • amoi luvloudness
       
  13. siapakah orang no. 1 kepada anda
    • senior ku dulu tyme skolah menengah
       
  14. katakan sesuatu mengenai orang no. 5
    • ..err..agak pelik?
       
  15. no. 3 ada hubungan dengan siapa?
    • .. izam..( nee.. hebatkan aku?.. tau aku jawapannya..
       
  16. bagaimana pula dengan no. 4
    • aku pun xtw..?
       
  17. dimana no.6 tinggal
    • di sim-sim dy bilang~~ :P
       
  18. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
    • suka mrajuk!
    • suka tidurrrr
    • cepat bosan~
    • suka kaler oren!
    • enda bole hdup tnpa spek mata o.O
    • btulka?..hehehe..hebatkan aku?.. tau pasal ko..hehe..
       
  19. perasaan anda ketika buat tag ini
    • sy trasa sgt2 terharu (emm ya la tu..).. sy ingin berterima kasih terhadap kedua ibu bapa saya.. then kepada..zzzzzzzz.. err..nie jak kan??..shhh..mw tido dulu..
       
    aku lupa mw gtw, ni aku dapat dr bazyla.. thnx ea 4 da award! :D