Hamzah Jamad

Blogger. Programmer. Technologist.

Aemy Speaks Now: Memory in Japan

Aemy Speaks Now: Memory in Japan
               Semalam aku gerak2 blog org (haha.. malas mo wat entri tapi rajin jelajah blog orang.. hehe ), and terjumpa la entri nie dekat blog Aemy, hehe.. (korang boleh baca and komen2 kat blog dy tue k?.. ), n apa yang aku tertarik di situ, dia ceritakan pasal ending doraemon.. Seriously, aku ni boleh la di kira sebagai peminat cerita komik nie.. haha, tapi aku heran apabila mendapati yang aku tidak tau pun adanya ending cerita tue... Iyalah, mengikut pengetahuan aku, penulis/pelukis dia mati sebelum sempat memberikan penamat kepada kisah nie...macam mana la pulak boleh ada ending lagi?.. huhu


                      Jadi, siasat punya siasat, aku pun search la dekat google, rupa2nya ending cerita tue adalah doujinshi ( hasil lukisan peminat ), dan itu menjawab kesemua persoalanku... Namun, walaupun begitu, hasil karya ini telah di tulis agar betul2 bersesuaian dengan cerita doraemon asal.. Di bawah nie korang boleh lbaca sendiri.. Enjoy!

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sory sebab lambat sangat publish benda nie.. huhu(re-edit post)